Erdoğan Kovaçeski’yi kabul etti.

Kuzey Makedonya Başbakanı Dimitar Kovachevski İstanbul’a bir günlük ziyarette bulundu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Dolmabahçe Ofisi’nde Kuzey Makedonya Başbakanı Dimitar Kovacevski’yi kabul etti.

Dolmabahçe Ofisi’nde basına kapalı gerçekleşen görüşmeye, Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Ticaret Bakanı Mehmet Muş da katıldı.

Kovachevski sosyal medyada yaptığı açıklamada; “Biz geleneksel olarak mükemmel ikili ve ekonomik ilişkiler geliştiren iki müttefik ülkeyiz.” dedi.

ARNAVUTHABER #MaqedoniaEVeriut #TÜRKİYE

  • Admin

    www.arnavuthaber.com Türkiye Arnavutlarına Yönelik Bağımsız İmece İnternet Yayınıdır

    İlgili Haberler

    Şehircilikte Bir Deha, Dostluğa Bir Hami: Arnavut Abbas Halim Paşa

    Eskişehir’e yolunuz düşerse, cetvelle çizilmiş bu asırlık sokaklarda yürümeyi ve Abbas Halim Paşa’nın vizyonunu yerinde hissetmeyi unutmayın.

    Devamını Oku

    Yeşilçam Emekçisi Hemşerimiz Coşkun Göğen

    Punëtori i Yeşilçam-it dhe Bashkëvendësi Ynë, Coşkun Göğen

    Devamını Oku