Kosova Emniyet Müdürü ABD’ye Çalışma Ziyareti

Kosova Polisi Genel Müdürü Albay Gazmend Hoxha ve beraberindeki heyet, 19–22 Ocak 2026 tarihlerinde ABD’nin Teksas eyaletinde bulunan San Antonio Polis Departmanına resmi bir çalışma ziyareti gerçekleştirdi.

ABD Büyükelçiliği DOJ-ICITAP desteğiyle düzenlenen ziyaret, 2021’de imzalanan Mutabakat Zaptı kapsamında iki kurum arasındaki iş birliğini ileri taşımayı amaçladı. Görüşmelerde istihbarata dayalı polislik, organize suçla mücadele, modern soruşturma yöntemleri ve polis yönetimi konuları ele alındı.

Ziyaret, tarafların ortaklığı güçlendirme ve gelecekte ortak çalışmalar geliştirme konusundaki kararlılığını bir kez daha ortaya koydu.

arnavuthaber #kosova #abd

Admin

www.arnavuthaber.com Türkiye Arnavutlarına Yönelik Bağımsız İmece İnternet Yayınıdır

İlgili Haberler

KOSOVA’DA SEÇİM ŞOKU: Albin Kurti Pirince Giderken Evdeki Bulgurdan Oldu!

İktidar ve Ana Muhalefette Büyük Erime: Seçmen Sandığa Gitmedi!

Devamını Oku

Balkan Vakfı, Fikrim Damka aracılığıyla Kosova Ankara Büyükelçiliğini arka bahçesi mi yaptı?

Kamuoyunun beklentisi, bu soruların net ve tatmin edici biçimde cevaplandırılmasıdır.

Devamını Oku